اگر باران به دلها نبارد ...

اگر باران به دلها نبارد ...

راجع به زندگی وَ مسائل مختلف آن ...
اگر باران به دلها نبارد ...

اگر باران به دلها نبارد ...

راجع به زندگی وَ مسائل مختلف آن ...

صندوق مهربانی نان و ...

 

  بسم الله الرحمن الرحیم  

 

    صندوق مهربانی نان و ... 

  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید  

 

http://s9.picofile.com/file/8280427018/MEHRAB8NYE_N8N_SANDUQE_1.JPG

 

http://s8.picofile.com/file/8280427518/XUBEE_1.jpg

 

http://s9.picofile.com/file/8280427850/MEHRAB8NYE_N8N_SANDUQE_2.JPG

 

http://s9.picofile.com/file/8280428368/MEHRAB8NYE_N8N_SANDUQE_5.JPG

 

http://s9.picofile.com/file/8280428742/MEHRAB8NYE_N8N_SANDUQE_4.JPG

 

 به گزارش جویاآنلاین، مرتضی احمدی، نانوای خوش‌ذوق خیابان اقبال لاهوری محله بانک شاهین‌شهر است که علاقه‌ها و دغدغه‌های مهربان بودن و فرهنگی‌اش او را واداشته تا کتابخانه و صندوق کوچکی به نام صندوق مهربانی نان در گوشه‌ای از نانوایی‌اش راه‌اندازی کند.
 نزدیک به دو سال است که از عمر کتابخانه و نزدیک به چند ماهی است که از عمر صندوق مهربانی نان می‌گذرد و اهالی محله بانک شاهین‌شهر و همچنین مشتری‌ها از این‌ کارهای زیبای شاطر مرتضی نان سنگک پز راضی و خشنود هستند.
 احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار جویاآنلاین در شاهین‌شهر نان را برکت سفره خواند و ادامه داد: برکت محله نیز هم به نانوایی آن بستگی دارد البته آن نانوایی که کیفیت محصولش مطابق با ذائقه مشتریانش باشد.
 وی با بیان این که از ۱۳۸۱ ابتدا به‌ عنوان شاگرد فعالیت خود را در این شغل شروع کردم، افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۱ تا هم‌اکنون در محله بانک شاهین‌شهر با ایجاد یک نانوایی سنگکی با همراهی برادرم فعالیت می‌کنم.
 این شاطر نانوایی تصریح کرد: تهیه آرد ما به‌ صورت تحمیلی است و به اجبار از سوی اتحادیه تنها از یک شرکت آرد مصرفی خود را دریافت می‌کنیم و حق انتخاب در تهیه آرد را نداریم، به همین علت آن نان با کیفیت و خوش پختی که مد نظر مشتریان است، چندان به دست نمی‌آیید.
 وی گفت: تلاش و هدف ما در پخت‌ و پز خوب نان جلب رضایت مشتریان است حتی با وجود این آرد بی‌کیفیت که استانداردهای لازم را نیز ندارد، هرچند اعضای اتحادیه نانوایان شاهین‌شهر در این خصوص بارها با مدیران استان اصفهان مکاتبه کرده‌اند اما نتیجه‌ای در بر نداشته است.
 احمدی هدف از راه‌اندازی کتابخانه و صندوق کوچکی به نام صندوق مهربانی نان در محیط نانوایی را بالا بردن سطح فرهنگی و آموزشی مشتریان عنوان کرد و بیان داشت: یکی از دلایل ایجاد صندوق مهربانی این بود که برخی از مشتریان دوست دارند نان سنگک مصرف کنند به همین علت بضاعت خرید حتی یک نان سنگک ۸۰۰ تومانی را ندارند به همین علت تصمیم به ایجاد چنین صندوقی گرفتیم که برخی از مشتریانی که بضاعت مالی دارند در این راستا کمک کنند تا کسانی که توانایی خرید نان سنگک را ندارند بتواند آن‌ها نیز مصرف کنند و لبخندی بر صورت آن‌ها بنشانیم.
 

 عکس، تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.