اگر باران به دلها نبارد ...

اگر باران به دلها نبارد ...

راجع به زندگی وَ مسائل مختلف آن ...
اگر باران به دلها نبارد ...

اگر باران به دلها نبارد ...

راجع به زندگی وَ مسائل مختلف آن ...

چـطـــور یکشبه مـیـلـیـاردر مـیـشـونـد؟! ...


 

  بسم الله الرحمن الرحیم  


 
 

 چـطـــور یکشبه مـیـلـیـاردر مـیـشـونـد؟! ...

 

 

  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید 
 

 نایب رئیس اول مجلس با بیان این‌که «مسوولان باید همچون عموم مردم زندگی کنند» گفت: یک مسوول در نظام اسلامی باید بر سر همان سفره‌ای بنشیند که برای همه مردم پهن شده و نمی‌شود که مسوولان از بهترین مراکز درمانی برخوردار باشند، اما مردم را به مراکز درمانی دولتی روانه کنیم.
 به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در همایش روایت خدمت در سمنان انجام شد، اظهار کرد:
نباید شرایط اقتصادی به‌گونه‌ای باشد که یکی شب بخوابد و روز صاحب میلیارد‌ها تومان شود و دیگری صبح بیدار شود و ببیند نمی‌تواند دیگر در خانه‌ای که زندگی می‌کند بماند. مسوولان هر سه قوه در این وضعیت مقصریم. مسوولان باید با افراد دلال و سودجو برخورد قاطع و از تولیدکننده، صنعتکار، تاجر و بازرگان واقعی حمایت کنند.
 وی با بیان این‌که «عدالت برای همه است نه فقط برای یک عده خاص»، ادامه داد:
نمی‌شود به کردستان نرسیم، اما انتظار داشته باشیم کرد‌ها با انقلاب باشند. یا به خوزستان بی‌توجهی کنیم، اما انتظار داشته باشیم همه خوزستانی‌ها پشتیبان ما باشند.
 «آیا ما توانسته‌ایم عدالت قومیتی، جنسیتی و منطقه‌ای را در کشور ایجاد کنیم؟ مردم خواهان عدالت هستند ».
 این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «ما نیازمند عدالت در همه زمینه‌ها هستیم» بر لزوم توجه به نیروی انسانی و انسان به مثابه محور هستی و آفرینش تاکید و تصریح کرد: نباید بین آحاد مردم و استان‌ها تفاوت و تبعیضی قائل شد و این آن چیزی است که اسلام به ما آموخته و ما برای آن انقلاب کردیم.
 وی یکی از مهمترین آمال انقلابیون را تحقق عدالت برشمرد و خاطرنشان کرد:
ما انقلاب کردیم که همه از عدالت اسلامی بهره‌مند شوند نه این‌که تنها عده‌ای از مزایای انقلاب برخوردار باشند.
 این نماینده اصلاح‌طلب با بیان این‌که
«مردم از دعوا‌های سیاسی خسته‌اند» گفت: اگر مسوولان دغدغه مردم را داشته باشند می‌توانند راه‌حلی برای مشکلات آن‌ها پیدا کنند. البته بسیاری از دعوا‌های سیاسی بر سر پول و شهرت است نه برای خدمت و عدالت.
 وی به انتقاد از تفاوت در پرداختی‌ها و میزان درآمد در مشاغل مختلف پرداخت و گفت: چرا باید یک پزشک بتواند ۴۰۰-۵۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد؟ ما باید بستری فراهم می‌کنیم که بین اقشار مختلف شکاف ایجاد نشود.
در هیچ کجای دنیا یک پزشک نمی‌تواند این همه درآمد در یک روز داشته باشد. با چه منطق و عدالتی این شکاف درآمدی قابل بیان است؟.
 وی به تجربه سه ساله کار خود بعد از روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد و فراغت از کار اداری و پرداختن به طبابت اشاره و تصریح کرد: در همین سه سال به اندازه همه سال‌های قبل از آن درآمد داشتم، اما ما کسانی نبودیم که برای پول و درآمد انقلاب کرده باشیم.
 پزشکیان با انتقاد از سودجویی برخی افراد نیز گفت: در این شرایط سخت که امریکایی‌ها همه توان خود را برای ضربه زدن به ما به میدان آوردند عده‌ای از افراد متمول و پولدار ما کاری می‌کنند که مردم در حالت عادی نتوانند زندگی کنند و برای همین یک روز قیمت طلا و ارز و روز دیگر قیمت مسکن و ماشین و... را بالا می‌برند.
 وی با بیان این‌که «عده‌ای یک شبه با آوردن خودرو یا خرید هزاران سکه میلیارد‌ها تومان سود می‌برند» افزود: همین‌ها با این کار زمینه نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند.
در واقع این افراد دانسته یا ندانسته نقشه امریکا و هم‌پیمانان امریکا را عملی می‌کنند.
 وی با بیان این‌که «باید ستاد بحران جنگی تشکیل دهیم» افزود: ما در جنگ اقتصادی با امریکا و اسرائیل و آل سعود هستیم.
نایب رئیس مجلس همچنین به معضل کم آبی پرداخت و گفت: حدود ۸۰ درصد استان‌های کشور با معضل کم آبی روبرو هستند و برای همه آن‌ها نمی‌توان یک نسخه واحد پیچید بلکه برای هر منطقه باید یک راه مناسب پیدا کرد.
وی با بیان این‌که «نمایندگان مجلس از هر طرح آبرسانی علمی و کارشناسانه‌ای حمایت می‌کنند» افزود: استان سمنان می‌تواند از ظرفیت رئیس جمهور در این بخش استفاده کند.

  تهیه وَ تدوین: عـبـــد عـا صـی    



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.