اگر باران به دلها نبارد ...

اگر باران به دلها نبارد ...

راجع به زندگی وَ مسائل مختلف آن ...
اگر باران به دلها نبارد ...

اگر باران به دلها نبارد ...

راجع به زندگی وَ مسائل مختلف آن ...

جمهوری اسلامی : تخریب‌ یک جریان در صدا وسیما ...


 

 

  بسم الله الرحمن الرحیم  

 

http://s3.picofile.com/file/8229810184/TAB3Z_1.jpeg

 

http://s6.picofile.com/file/8229810626/ENTEX8B8T_TAXR3B_1.jpg

 

http://s3.picofile.com/file/8229810984/AHMADYNEJ8D_TAXR3B_TAHD3D_1.jpeg

 

  جهت مراجعه به مرجع متن، یا عنوان اصلی، به پیوند فوق اشاره کنید

 

 

  عبرت نیوز: با نزدیک شدن به ایام انتخابات صداوسیما بخش‌های خبری جدیدی را برای «تخریب» راه‌اندازی کرده است.
اینکه صدا وسیما از مدتها پیش و با آغاز دولت حسن روحانی راهبردی وارونه نسبت به دولت احمدی نژاد را در پیش گرفته است از هیچکس پوشیده نیست اما همگان می دانند و قطعا کارشناسان این رسانه نیز درک کرده اند که بهتر است یا در انتخابات رویه اعتدال و بی طرفی را پیشه کنند یا در صورت حمایت و همپوشانی جریانی خاص منتظر رفتار وارونه افکار عمومی باشند.
این در حالیست که کار رسانه ملی کشور به جایی رسیده است که سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده اصولگرای مجلس و نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما می‌گوید: «سازمان غول‌آسای صداوسیما، خود را پاسخگو نمی‌داند، به همین خاطر اوضاعش روز به روز بد‌تر می‌شود. بی‌بی‌سی با دو هزار نفر اداره می‌شود و صداوسیما 48 هزار نیرو دارد. به قول یکی از دوستان، خیلی از این شبکه‌های صداوسیما تعداد کارکنانشان از مخاطبانشان بیشتر است!»
وی با « میلی » خواندن صدا وسیما گفته است: در صداوسیما بی‌طرف نگاه نمی‌کنند. در بخشی از برنامه‌ها مثل شبکه خبر حتی اعلام کردند که مجلس لابی‌گری‌ می‌کند. مجلس برای چه کسی لابی‌گری می‌کند؟ این توهین به مجلس و نمایندگان بود؛ یا روزی که برجام تصویب شد زیرنویس شبکه خبر این بود که «نشست 20 دقیقه‌ای مجلس» و روی این 20 دقیقه هم تأکید داشت. در حالی که تصویب برجام 20 دقیقه نبود و سه چهار ماه وقت برد و جلسات و نشست‌های متعدد برگزار شد تا به نتیجه رسید. صداوسیما موضع دارد. مراجع هم این نوع برخورد را تأیید نکرده‌اند و قبول دارند که صداوسیما در مورد برجام خطی و سیاسی عمل کرد.
اکنون این سوال مهم مطرح است که چگونه و چرا این سازمان عریض و طویل که بودجه بیت المال استفاده می کند علیرغم تجربه چندین دوره انتخابات و تاثیر معکوس و مخرب رفتار رسانه ای خود در فرایند پیش و پس از انتخابات باز بر همین طبل می کوبد و عبرت نمی گیرد.
به گزارش ایسنا، روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: همزمان با نزدیک شدن به زمان انتخابات، صداوسیما با راه‌اندازی بخش‌های خبری کوتاه در شبکه‌های مختلف رادیویی، به تخریب شخصیت‌های نظام و برخی دیگر از شخصیت‌ها پرداخته می‌شود.
این بخش‌های خبری به تقلید از خبر 20:30 سیما تنظیم شده و حمایت از یک جناح خاص و تخریب جناح دیگر را در دستور کار خود دارند.
این روزنامه همچنین نوشت: تجربه عملکردهای این‌چنینی در گذشته نشان می‌دهد که تخریب‌، اثر معکوسی دارد و مردم به افرادی که توسط دستگاه‌های رسمی یا افراد دارای مسئولیت تخریب می‌شوند، گرایش بیشتری نشان می‌دهند.  


 

خبر مرتبط :

نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما: رسانه ملی، اوضاعش روز به روز بد‌تر می‌شود. بی‌بی‌سی با دو هزار نفر اداره می‌شود و صداوسیما 48 هزار نیرو دارد. به قول یکی از دوستان، خیلی از این شبکه‌های صداوسیما تعداد کارکنانشان از مخاطبانشان بیشتر است!

 

 تهیه وَ تدوین :  عـبـــد عـا صـی 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.